الگوریتم های گوگلسئوسئو خارجی

الگوریتم کبوتر چیست؟ چطور روی فروش شما تاثیر میگذارد؟

الگوریتم کبوتر را اگر بخواهم در یک جمله خلاصه کنم این است که (این الگوریتم نزدیکترین محل یا فروشگاه و… را در اطراف شما نشان میدهد.) گوگل الگوریتمی دیگر به نام کبوتر دارد که مربوط به سئوی محلی است. شاید هنگام سرچ کردن موردی مثل خرید لباس در نتایج، محل فروشگاه را روی نقشه ببینید و یا اگر هم ندیده اید بروید برای مثال سرچ کنید(فروشگاه) میتوانید عبارت در اطراف من یا نزدیک من را هم به ان کلمه کلیدی اضافه کنید، شما میبینید که فروشگاه هایی که در اطراف شما است را برایتان نمایش میدهد. اما این مورد به دردی میخورد؟ چه تاثیری روی فروش و سئو دارد؟ ایا ما هم میتوانیم از ان استفاده بکنیم؟ همه این سوالات را به موقع پاسخ میدهیم و یکی از بهترین گزينه ها برای کسانی است که فروشگاه یا مغازه و… دارند.

الگوریتم کبوتر چیست؟ چطور روی فروش شما تاثیر میگذارد؟-امیرحسین علیاری

الگوریتم کبوتر چیست؟

در سال 2014 بود که این الگوریتم معرفی شد، اگر کاری که در بالا به شما گفتم را انجام داده باشید و فروشگاه را سرچ کرده باشید، متوجه میشوید که جاهایی را به شما نمایش میدهد که در نزدیکی شما است و کار این الگوریتم همان است بهبود جستجوی محلی، همانند گوگل مپ لوکیشن فروشگاه و کسب و کار را در ان ثبت می کردید تا در نتایج نمایش داده شوند، این الگوریتم سایت ها و کسب و کار های محلی را نتایج جستجوی محلی نمایش میدهد، یکی از الگوریتم ها که برای کسب و کار های محلی میتوانید بسیار سود اور و مفید باشد این الگوریتم (کبوتر) است، که هنوز هم بسیاری درباره این الگوریتم بی خبر هستند و از فوایدی که این الگوریتم میتواند برایشان انجام دهد خبر ندارند.

چگونه در نتایج جستجوی محلی رتبه بگیریم؟

همانطورکه گوگل فاکتور های مختلفی را برای سایت ها در نظر گرفته است و با رعایت ان ها میتوانید سئو سایت خود را بهبود ببخشید و رتبه های بهتری کسب کنید، این الگوریتم برای اینکه شما را در نتایج جستجوی محلی نشان دهد باید نکاتی را رعایت بکنید و با انجام چند چیز شانس خود را برای حضور در نتایج سرچ محلی افزایش دهید.

1- سایت خود را در گوگل مپ ثبت کنید، یکی از مهمترین کار ها این است که گوگل متوجه موقعیت فیزیکی کسب و کار شما شود، برای اینکه موقعیت مکانی خود را در گوگل مپ ثبت کنید، در نسخه وب باید در نقطه مورد نظر راست کلیک کنید و در نسخه اپ یا موبایل باید روی نقطه مورد نظر چند ثانیه انگشت خود را نگه دارید و دقت کنید که همه اطلاعات را کامل و درست وارد کنید.

2- از اسکیما استفاده بکنید. با استفاده از اسکیما که شامل اطلاعات کوچک است شما میتوانید اطلاعاتی را به گوگل بفهمانید برای مثال اگر در نتایج دیده باشید بعضی سایت ها هستند که دارای ستاره هستند و تعداد امتیازی را که به ان ها داده شده نمایش میدهد، ان سایت ها از اسکیما برای بهتر مفماندن اطلاعات به گوگل استفاده میکنند.

3- ادرس و شماره و… را در صفحات خود استفاده بکنید، این را بدانید که ربات های گوگل قابلیت درک ادرس و شماره تلفن را دارند و تا حد ممکن از ان ها استفاده بکنید به جای اینکه در همه صفحات ادرس و شماره را تکرار بکنید بروید در فوتر سایت ادرس و شماره تلفن را قرار بدهید، جدا از این کار حتما صفحه تماس با ما را در سایت خودتان داشته باشید.

4 سعی کنید سئو داخلی (on page) را رعایت بکنید، برای اینکه کبوتر به شما اهمیت دهد به سئو داخلی و تکنیکال بپردازید و برای مثال لینک های شکسته سایت خودتان را درست بکنید.

همیشه زمانی که گوگل یک الگوریتم را بروزرسانی میکند یا یک الگوریتم جدید را معرفی میکند، کسانی هستند که با این اتفاق کسب و کارشان رشد میکند و کسانی هستند که با این اتفاق در کسب و کارشان اسیب می بینند، این الگوریتم هم جدا از ان ها نیست، ولی میتوانید با استفاده از این الگوریتم فروش خودتان را حتی چند برابر کنید و اسم و رسمی دست و پا کنید.

امتیاز شما؟ post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا